• Twitter
  • Technocrati
  • stumbleupon
  • flickr
  • digg
  • youtube
  • facebook

Home » » Original Key Kaspersky 2009 For Sale

Original Key Kaspersky 2009 For Sale

10

Labels:


Salam semua..

Saya ade menjual key original Kaspersky Antivirus & Kaspersky Internet Security 2009 (1 tahun)

1.Emel / PM saya jika anda ingin membeli lesen tersebut (KAV2009 atau KIS 2009).

2.Buat pembayaran.

3.Saya akan hantar key & link download ke emel anda.

4.Aktifkan key tersebut dan anda akan mendapat protection selama 1 tahun dari Kaspersky.

PERBEZAAN KAV & KIS :
http://www.kaspersky.com/compare

CARA NAK ACTIVATE :
Akan dihantar melalui emel anda

HARGA :
KAV 2009 - RM15
KIS 2009 - RM25

HUBUNGI SAYA :
Emel / YM : chessmily_gurl@yahoo.com

CARA PEMBAYARAN :
Pembayaran boleh dibuat melalui Maybank
Akaun : Norfahira Fauzi
No. Akaun : 162384812597

MESTI INGAT :
*Gunakan 1 key untuk 1 komputer sahaja.
*Save key anda, boleh diguna setelah komputer diformat semula.
*Anda akan mendapat update terkini dari Kaspersky, bukan seperti key [lanun]
*Kalu beli lebih dari 5, leh diskaun lagi..

~telah menjual beratus-ratus key di forum Putera dan Carigold

Comments (10)

takmau.. nak yang free je..

haha..free xde kat sini..

kalu x de kena la cari
hehe..slain kaspersky x de ke yg lain

kaspersk je ade..=p

Thanks iera..
kalo saya nak..nanti saya bagitau..
sebab saya pakai KAV 2009...
cool..

ok..papehal gtau je

wah... bagus~
murah, harga yg berpatutan...

ermm nape slow bangat site kamu nie dong...

hahahah

erie - ok..tq

mr black - asal gelak?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...