• Twitter
  • Technocrati
  • stumbleupon
  • flickr
  • digg
  • youtube
  • facebook

Home » » Saya Menang Contest!!!

Saya Menang Contest!!!

3

Labels:

Salam semua...
Saje nak umumkan 1 berita yang mengejutkan pagi tadi...aku memang contest yang dianjurkan oleh blog Fatehah yang aku join Jumaat lalu. Contest sambung slogan je dengan hadiah topup RM10. Walaupun ianya tidaklah lumayan, tapi kita mesti ada niat untuk cuba nasibkan...hehehe...alhamdulillah. TQVM Fatehah!!! Kalau ade contest lagi, aku akan join.

So, atas kemenangan tu, aku pun akan anjurkan 1 contest untuk para blogger yang melawat LensaDanFoto tak lama lagi. Harap para blogger semua dapat memeriahkan contest tersebut. Hadiah??? Tunggu.....

Link : http://nurf1907.blogspot.com/2011/01/pemenang-contest-aku-kena-menang-sebab.html

Comments (3)

tahniah2

nak jugak~~ :)

hahahahah tahniah2! insyaAllah ade rezeki aku wat lgi.huhuh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...