• Twitter
  • Technocrati
  • stumbleupon
  • flickr
  • digg
  • youtube
  • facebook

Home » , , » Domain Hosting PERCUMA dari Penanti.Com

Domain Hosting PERCUMA dari Penanti.Com

2

Labels: , ,

Salam semua..
Di saat-saat akhir ni, aku berkesempatan gak nak join contest dari Penanti.com. TQ kepada Ceqla sebab invite aku join contest ni melalui Carigold forum, dah lame dah la sebenarnye..hehehe. Hari ni baru ade kesempatan nak join. Hope ade la rezki kali ni. Hadiah yang ditawarkan oleh Ceqla sememangnya lumayan. Korang nak tau ape hadiah tu?? Jom tengok bawah...
-
-
-
-
Pertama: Domain dan Hosting PERCUMA (terpulang pada anda nak nama apa)Kedua: wang tunai RM20.00Ketiga: 8 hadiah sagu hati, Banner link  (saiz 125 x 125) anda di blog Ceqla selama setahun.

Memandangkan aku takde lagi hosting berbayar ni, wajarlah join kan. Korang macam mane?? Hehehe..kalau nak join, ade mase lagi sebab tarikh tutup contest ni adalah pada 13 Januari 2011. Ape tunggu lagi?? Sebelum tu, aku nak bagitahu korang pe syarat-syarat yang Ceqla telah tetapkan untuk setai contest ni.
-
-
-
-
1- Terbuka kepada warganegara Malaysia, Singapura pun nak? (boleh jer..)
2- Boleh buat banner ikut kreativiti anda asalkan sedap mata Ceqla memandang, tak terlalu serabut dan mempunyai kombinasi warna² yang ceria & menarik, MESTI ada “Penanti.Com & Cerita Kedai Kopi”.
3- Reka banner Header  (saiz 780 x 200) & Banner link  (saiz 125 x 125), format .jpg atau .gif.
4- Tulis Entry pendek/ringkas di blog anda bertajuk “Domain Hosting PERCUMA dari Penanti.Com” dan link kan ke blog ceqla (http://www.penanti.com)
5- Dan siap? hantarkan banner anda pada Ceqla, e-mailkan kepada penanti@ymail.com & Ceqla letak di blog ini untuk di creditkan & tontonan pelawat² di Penanti.Com
6- Tarikh tutup penyertaan pada 13 Januari 2011, iaitu pada hari keputeraan Ceqla yang ke (ehem², rahsia..) ada 18 hari lagi dari tarikh sekarang (27-12-2010). Jadi, cepat-cepat! Kalau menang boleh dapat hadiah PERCUMA, So, apa tunggu lagi sertai Ceqla sekarang!
Ok, nak wish sikit la..semoga tuah berpihak pada ieRa a.k.a Admin LensaDanFoto. Aminnn...

Comments (2)

mulai malam ini, boleh serang blog Ceqla dgn Vote2...
vote paling tinggi itu la pemenangnya...
100% Ceqla serah pada pelawat untuk pilih banner & header terbaik!
selamat mengundi!
http://www.penanti.com/contest-blog/jom-mengundi-2011/

Design cdiqlife, Design Eira & Design ecah..
ketiga-tiga design ini dapat undi tertinggi tapi... undian sama.. anda pilih yang terbaik yer... untuk malam ini.. tolong bantu Ceqla
http://www.penanti.com/contest-blog/jom-mengundi-2011/

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...