• Twitter
  • Technocrati
  • stumbleupon
  • flickr
  • digg
  • youtube
  • facebook

Home » » Iklankan Blog Anda Secara Percuma!!! [CLOSED]

Iklankan Blog Anda Secara Percuma!!! [CLOSED]

13

Labels:


Salam...
Setelah sekian lama tak update blog, hari ini aku berjaya jugak update, tukar layout dan tambah mana-mana yang patut untuk happeningkan blog ni...
Dengan berbesar hatinya, aku ingin offer 10 orang terawal untuk IKLANKAN BLOG korang SECARA PERCUMA @ LENSADANFOTO sehingga 31/12/2010...
Caranya???Tinggalkan komen di sini beserta link banner korang yang berukuran 125x125...

Opsss...sebelum terlupa...
Sempena dengan kemunculan kembali blog 'LENSA DAN FOTO' ni, aku ada menawarkan beberapa perkhidmatan dan produk-produk untuk dijual kepada umum...
Sila klik pada bahagian 'SERVICES' dan 'PRODUCTS' untuk mengetahui dengan lebih lanjut...
Kalau korang berminat, jangan lupa isikan ORDER FORM...aku akan respon secepat mungkin...
SEMEMANGNYA BERBALOI!!!

Sekian sahaja untuk hari ni...jumpa lagi pada entri akan datang...;)

Comments (13)

wahhh. nak gakk akak..
neyh banner link sye

http://img530.imageshack.us/img530/42/bannerhb.gif

@rockinsudu

dah iklankan sudubesi.com...
hope dapat tingkatkan traffic blog...;)

adess
xada plak link banner untuk 125 x 125 tu

P/S : Blog Gua Kena Tegur Oleh Blogger! Gua Cuak!

@hans

kasik buat 1 hans...iklan kat sini

ku tak reti
tu lah pasal

P/S : Blog Gua Kena Tegur Oleh Blogger! Gua Cuak!

@hans

xreti??huhu...photoshop je hans...

nak wat iklan..

kalau sudi tepek banner luncai jugak yea..

http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/syam5323/anigif.gif

@Encik Luncai

dah promote blog luncai...
selalu2 la dtg sini ye...

klu promte iklan ja boleh?

Saya pun mahu....

@mfadhlan

fadhlah, kasik url banner yer

meh la jenguk blog ni ...http://a-achocolate.blogspot.com/

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...