• Twitter
  • Technocrati
  • stumbleupon
  • flickr
  • digg
  • youtube
  • facebook

Home » , » Simple Framing

Simple Framing

5

Labels: ,

Ni contoh simple framing yang saya hasilkan..menggunakan gambar adik-adik angkat semasa program BIG lalu..belajar buat simple framing ni dengan Ustaz Annamir..actually banyak jugak gambar yang telah saya watkan simple framing ni..tengok Flickr saya..selak la entri-entri sebelum ni..ade contohnya..try tgk pic ni..kalu berminat, boleh request tutorial..simple framing tu pada bhgn tepi gambar yang belah bawah tu..abaikan background warna putih..



UPDATE : Akibat kemalasan membuat tutorial wat masa ni..saya nak share tutorial wat framing/shadow dari Ustaz Annamir..KLIK SINI

Comments (5)

camner wat nie? leh ajar tak?

nice
:)

pear - dah ade link kat bawah tu..try la

ayong - tq ye

comel budak nihhh

Salam... maaf, tutorial telah berpindah ke:
------------------------------------
http://www.iluvislam.com/v1/forum/viewthread.php?forum_id=12&thread_id=13564
------------------------------------
Harap dapat kemaskinikan link dia ya :) Terima kasih kerana memilih tutorial saya untuk dimasukkan ke dalam blog ni =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...