• Twitter
  • Technocrati
  • stumbleupon
  • flickr
  • digg
  • youtube
  • facebook

Home » » Banner Dah Siap - Jom Tukar Link!!

Banner Dah Siap - Jom Tukar Link!!

15

Labels:

At last, banner blog Lensa dan Foto siap jugak..banner ni sangat simple memandangkan kesuntukan waktu yang dialami minggu ni..arghh!!!

Pada sesiapa yang belum link blog ni / dah link tapi xupload banner lagi, harap anda dapatlah copy code & letakkan pada blog anda (sebagai tanda SETIAKAWAN..hehe)

Code banner ada di sidebar sebelah kanan ada..scroll sket ke bawah..

Inilah rupa banner yang xseberapa tu..
Pasni nak siap-siap pegi rumah maklong..spupu ku kawin jugak akhirnya..Alhamdulillah..


Comments (15)

wow!!
cantik2

cun le... adding now

itucaraku & h4ir3e - thanks..link jgn xlink

nt bolehla change banner.. lalala..

ok what banner tu cun
nnt boleh la buat satu utk ku
hehe

luth - bereh je
khairil - huhu..xcun mn pn khairil..

nice banner..

tq cekgu..jangan lupe link kn ye

simple?? mana de simple,cntik kreatif lg bergaya banner dia tu....

rajin.. rajin.. bgus2... aku da lama x update blog aku.. blog ko ni makin canggih.. hehehe
wehh.. buat la link blog aku kat blog kau ni.. hahaha...

ok je..
aku tak kisah..sharing is caring

aku belum buat banner lagi,..huhu

luth - ok...nt ak edit sket tutorial tu..

sufian - wat la..leh exchange..=p

ajar saya wat banner...
:D

Nine - Photoshop > New > 160x50 > pastu hias ikut kreativiti sendri..sy pn bese2 je tu..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...